بذر سبزیجات ارگانیک و خارجی

با به اوج رسیدن شهر نشینی سبک زندگی به سمت مصرف مواد آماده و حاضری می رود اما به نظر شما کیفیت این مواد با محصولی که شما از خرید بذر سبزیجات ارگانیک تهیه می کنید یکسان است؟ امروز می خواهیم در این مقاله به شما آموزش دهیم. چگونه بذر سبزیجات ارگانیک را بکارید و سبزیجات تازه و معطر در باغچه خود پرورش دهید.

بذر سبزیجات

کاشت بذر سبزیجات ارگانیک

مرحله اول

اولین کاری که شما باید انجام دهید مربوط می شود به خرید بذر سبزیجات که میتوانید برای مشاهده محصولات ما به بخش بذر سبزیجات و صیفی جات مراجعه کنید.

مرحله دوم

مربوط میشود به استفاده از خاک مناسب و می توانید به مرور زمان و تجربه ای که به دست می آورید  از پسماند تر خانه کمپوست تولید کنیدد و با مخلوط کردن آن با خاک بستری مناسب برای کشت سبزیجات فراهم کنید.

مرحله سوم

گلدان یا بستر مناسب که دست کم عمق مفید آن ۱۰ تا ۱۵سانتی‌متر باشد. جنس آن زیاد مهم نیست و می‌توانید از ظروف پلاستیکی مانند جای سرکه، بطری نوشنیدنی‌های خانواده و… استفاده کنید.

مرحله چهارم

دستکش، آبپاش کوچک، بیلچه و الک تنها ابزارهای کاشت سبزی در آپارتمان هستند. البته یک قاشق هم‌ می‌تواند کار بیلچه و یک سبد کار الک را انجام می‌دهد.

برای آگاهی بیشتر میتوانید به مقاله مراجعه کنید تا با آموزش کاشت بذر سبزیجات در باغچه آشنا شوید.

آموزش کاشت بذر سبزیجات در باغچه

این روزها فروش بذر سبزیجات خارجی بسیار زیاد شده است و همانطور که می دانید فعالیت ما در زمینه فروش اینترنتی بذر سبزیجات ارگانیک است و محصولات ما برای شرکت روکالبا اسپانیا و دارنده گواهی استاندارد از اروپا می باشد و با اطمینان خاطر میتوانید آنها را تهیه کنید. اگر تمایل به خرید بذر گل و بذر صیفی جات خارجی دارید میتوانید از بخش های مربوط به این محصولات بازدید کنید.

بذرهای ارگانیک این از گیاهان والدی تولید شده اند که در طول رشدشان هیچگونه آفت کشی استفاده نشده و به صورت ارگانیک پرورش یافته اند. این ها ممکن است به صورت هیبرید یا طبیعی باشند.

 

 

 

 

 

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *