خرید بذر سبزیجات در تهران

اگر به دنبال خرید بذر سبزیجات در تهران و یا شهرستان ها هستید و نمیتوانید بذر سبزیجات ارگانیک و خارجی را از هر فروشگاهی تهیه کنید می توانید با مراجعه به بخش بذر سبزیجات و صیفی جات از محصولات روکالبا دیدن نمایید.

بذر سبزیجات

جهت مشاهده بیشتر بذر سبزیجات میتوانید به بخش بذر ارگانیک بیولوژیکی(زیست محیطی) مراجعه کنید.

همانطور که در جریان هستید فعالیت ما در زمینه فروش اینترنتی بذر سبزیجات ارگانیک و صیفی جات ، بذر گل و درختان زینتی است و عزیزانی که بنا به هر دلیلی نمیتوانند به صورت حضوری مراجعه کنند و یا دور از تهران زندگی می کنند می توانند از طریق خرید اینترنتی بذر اقدام به تهیه بذر مورد نظر خود کنند.

همانطور که در مقاله های گذشته گفتیم سبزیجات بخش عظیمی از نیازهای بدن ما را تامین میکنند و برای سلامتی بسیار مفید هستند. برای پرورش بذر سبزیجات شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید کافی است بستر مناسب برای رشد و پرورش آنها را فراهم کنید تا سبزیجات تازه و معطر برداشت کنید. لازم به ذکر است برای خرید بذر مناسب باید به سه مسئله زیر توجه کنید.

-قوه نامیه

-خلوص تمیزی بذر

-درصد جوانه زنی

اگر در مورد خصوصیات بذر خوب ، انواع بذر ، روش کاشت بذر سبزیجات اطلاعات کافی ندارید میتوانید با مراجعه به مقاله بذر سبزیجات به طور کامل در این مورد مطالعه نمایید.

 

 

2 پاسخ
  1. پریسا
    پریسا می گوید:

    سلام
    وقت به خیر
    من تو گلدون سبزی می کارم ، جوانه می زنند تا سه با ۴ سانت که رشد می کنند شروع می کنن به زرد و خشک شدن ،،،،ممنون میشم راهنمایی کنین.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *