خرید اینترنتی بذر گل لاله عباسی

اگر قصد خرید اینترنتی بذر گل لاله عباسی را دارید پیشنهاد می کنیم پیش از خرید مقاله زیر را مطالعه نمایید. لاله عباسی جزء خانواده Nyctaginaceae و از دسته گلهای زیبا و با طیف رنگی متنوع است. این گونه زیبا در یک بوته می تواند شکوفه هایی با رنگ هایی متنوع از قبیل ( صورتی، سفید، قرمز، زرد ) داشته باشد؛ شکوفه های این گل در عصر باز می شوند که بوی بسیار مطبوعی محیط اطراف را در بر می گیرد و در هنگام غروب با بسته شدن شکوفه ها بوی مطبوع نیز از بین می رود.

بذر گل لاله عباسی میکس چند رنگ

خرید اینترنتی بذر گل لاله عباسی

به نظر برخی از کارشناسان این گل به عنوان ماده ای توهم زا می باشد که استفاده آن در همه جا و به کل منع شده است.

در ادامه روش کاشت گل لاله عباسی را برایتان توضیح خواهیم داد ولی در نظر داشته باشید ابتدا باید وسایل مورد نیاز که از ضروری ترین و واجب ترین انها بذر است را تهیه نمایید.

ما در شرکت روکالبا بهترین و تازه ترین بذرها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. شما میتوانید خرید اینترنتی بذر گل لاله عباسی را با خیال راحت انجام دهید. فروش اینترنتی بذر و دیگر محصولات کشاورزی ما با ضمانت سالم و تازه بودن محصولات انجام می شود.

بذرها را قبل از این بخواهید درون باغچه یا گلدان بکارید؛ حدود ۱۲ ساعت در آب ولرم قرار دهید تا پوسته ی نسبتا سخت آن نرم شود و زودتر جوانه بزند.

بهترین گلدان برای کاشت این گل؛ گلدان هایی با ارتفاع کم و با دهنه ی گشاد می باشد. حدودا ۵ سانت خاک در آن بریزید  و خاک را به صورت قوی آبیاری کنید تا خاک نشست کند و سپس بذر ها را به صورت کمب فاصله از هم بکارید و حدود ۱ سانتی متر از خاک مناسبی که تهیه کرده اید را روی آن بپاشید و بعد روی گلدان را با اسپری آب مرطوب کنید.

زمانی که ارتفاع این گل به ۷ یا ۸ سانت رسید میتوانید آن را به هر گلدانی که مورد نظرتان است انتقال دهید و ان را در مکانی قرار دهید که نور کافی داشته باشد.

پس از گذشت ۲ هفته ای گل شروع به گل دهی می کند.

برای آبیاری این گیاه باید منتظر بمانید تا خاک روی سطح گلدان خشک شود، زمانی که خشک شد با استفاده از آبپاش آن را مرطوب نمایید.

بهترین زمان کاشت برای این گل اوایل بهار می باشد و از اواخر بهار تا اوایل پاییز شروع به گل دهی میکند.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *