خرید اینترنتی بذر صیفی جات

خرید اینترنتی بذر صیفی جات از طریق فروشگاه اینترنتی روکالبا

صیفی جات در موارد مختلف از جمله آشپزي کاربرد بسیاری دارند. صيفي جاتی شامل سبزي هاي خوراکي، انواع کدوها، خيار، گوجه و … در استفاده روزمره بسیاری از افراد کاربرد بسیاری دارد و شما می توانید حتی در منزل خود به کاشت و تولید آن ها اقدام کنید. کافیست وسایل و بذر مورد نیاز را تهیه کنید؛ شما عزیزان می توانید درفروشگاه اینترنتی بذر روکالبا خرید اینترنتی بذر صیفی جات را انجام دهید. ما با فروش اینترنتی انواع بذر و کود و… در خدمت شما عزیزان می باشیم.

خرید بذر صیفی جات در تهران

 

اگر در کل بخواهیم از خواص صیفی جات بگوییم علاوه بر اینکه در تناسب اندام و سلامت بدن شما تاثیر بسزایی دارد می‌تواند برای زیبایی و سلامت پوست و مو شما هم موثر باشد.

 

صیفی جات انواع زیادی دارد مانند: سبزی خوردن، کلم بروکلی، گل کلم، کاهو، فلفل دلمه (سبز-قرمز-نارنجی)، کدو (تنبل- سبز)، پیاز، سیب زمینی، بادمجان، ترب، بامیه، کرفس، هویج، ذرت، قارچ و …

 

هر کدام از این صیفی جات خواص مربوط به خود را دارد به عنوان مثال “کاهو” که جزء صیفی جات محبوب است و مصرف آن در اکثر خانه ها رواج دارد دارای منبع عالی ویتامین‌‌های آنتی‌‌اکسیدان آ و ث  و کلسیم، پتاسیم، منیزیم و فسفر می باشد، به ترمیم پوست و جلوگیری از پیری و تحلیل استخوان  کمک می کند. به داشتن یک بارداری سالم کمک می‌‌کند و از مبتلا به بیماری سرطان جلوگیری می کند؛ خیلی ازافراد برای کاهش وزن از کاهو استفاده می کنند. مصرف کاهو به سلامت روده و گوارش نیز بسیار کمک می کند.

 

در فصل و سرما و همچنین اکثر منازل که تبدیل به آپارتمان ها شده اند اجازه کاشت سبزی و صیفی جات را به ما نمی دهند ،اما در خانه می‌توانیم سبزیجات و صیفی جات مورد علاقه و مصرف خودمان را پرورش دهیم.

 

زمان کاشت سبزیجات و صیفی جات به نوع آن ها و شرایط محیطی بستگی دارد؛

 

بدلیل کاربرد بسیار زیاد و استفاده زیاد از کاهو در سالاد و ساندویچ نحوه کاشت کاهو در منزل و شرایط نگهداری از آن را برایتان توضیح خواهیم داد.

 

بهترین زمان برای کاشت بذر کاهو روزهای ابتدایی فصل بهار می باشد، بعد از انتخاب گلدان و استفاده از خاک مناسب بذرها را روی سطح خاک برزید و کمی خاک اندازه ۳۰-۴۰ میلی متر روی بذر ها بریزید توجه داشته باشید که برای کاشت کاهو معمولی فاصله مابین بذرها حداقل باید ۱۵ الی ۲۰ سانت باشد تا در هنگام رشد کاهو فضای کافی را داشته باشد.

 

 باید در نظر داشته باشید که دمای محیط کاشت کاهو بین ۲۰ تا ۲۴ درجه سانتی گراد باشد زیرا اگر در دمای بالاتر قرار بگیرد باعث زرد شدن کاهو می شود و تخم می دهند.

 

هر روز باید آبیاری کنید و سطح خاک همیشه باید مرطوب باشد، حتی ممکن است در روز به ۲ بار آبیاری نیاز داشته باشد؛ اگر دیدید در طول روز سطح خاک خشک شده است مجدد آن را آبیاری کنید.

 

اگر در هنگا رویش علف هرزی نیز رشد کرد آن ها را هرس کنید تا مانع از رشد کاهو نشوند؛ بعد از گشت ۴ تا ۶ هفته می توانید به کود دهی بپردازید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *