خرید اینترنتی بذر هندوانه

خرید اینترنتی بذر هندوانه با بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بذر روکالبا دارای گواهی استاندارد از اروپا.

هندوانه جزء میوه هایی است که خواص بسیاری دغارد و در رنگ های قرمز و زرد در بازارها موجود می باشد که به دلیل اینکه سرشار از آب است دردهای عضلانی را تسکین می دهد.

یکی از میوه های تابستانی می باشد که بسیار لذیذ است و از آن به عنوان یک نوشیدنی خنک استفاده می شود. اگر تمایل به کاشت بذر هندوانه در باغچه منزل خود دارید می توانید از طریق خرید اینترنتی بذر هندوانه و یا مراجعه حضوری به فروشگاه روکالبا بذر مورد نظر خود را تهیه کنید.

بذر هندوانه شوگر بیبی بذر هندوانه کریمسون سوپر سوییت بذر هندوانه سرخ کریمسون سوییت بیولوژیکبذر هندوانه سرخ کریمسون سوییت

 

آموزش کاشت بذر هندوانه در منزل

بایستی آنرا از ۱۵ فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت ماه کاشت. کشت بصورت جوی و پشته‌ای صورت می‌گیرد. بدین صورت که پشته‌ها را با فاصله ۷۰ الی ۱۲۰ سانتی متر از یکدیگر و فاصله بوته‌ها از ۵۰ تا ۸۰ سانتی متر در نظر می‌گیرند. برای کاشت، ابتدا بذور را به مدت ۲۴ ساعت خیس نموده و سپس در گودال‌هایی به عمق ۳ ال ۴ سانتیمتر به تعداد ۲ تا ۳ عدد بذر قرار می‌دهند. پس از آنکه بذور سبز شدند و بوته‌ها ۴ الی ۶ برگه شد قوی‌ترین بوته‌ها را نگه داشته و مابقی را قطع می‌نمایند. وجین کردن، سله شکنی و دادن کود از جمله عوامل مهم در به ثمر رسیدن بهتر گیاه می‌باشد.

آموزش کاشت هندوانه در سطوح وسیع

کشت هندوانه در سطوح وسیع به دو صورت کشت آبی و کشت دیم انجام می‌گیرد. کشت آبی خود به دو طریق: کشت سنتی با ایجاد جوی و پشته‌های عمیق و یا کشت جدید با ایجاد جوی و پشته‌های کم عمق صورت می‌گیرد. باید توجه داشت از آنجایی که هندوانه برای رشد و نمو به تابستان گرمنیاز دارد. در مناطقی که دارای تابستان کوتاه و معتدل می‌باشند ۳ ال ۴ هفته قبل از شروع فصل گرم بذر را زیر شاسی یا در گلخانه می‌کارند و یا می‌توان از ارقام زود رس هندوانه نیز در این مناطق استفاده کرد.

خرید اینترنتی بذر هندوانه

آموزش بذر کاری هندوانه در سطوح کشت وسیع

بذر کاری هندوانه آبی

بذر هندوانه را از قبل به مدت ۲۴ ساعت خیسانده و روی پشته‌ها و بالای خط آب به فاصله ۲۵ الی ۵۰ سانتی متر و در گودال‌هایی به عمق ۳ الی ۵ سانتی متر می‌کارند در هر گودال ۲ الی ۳ بذر را کاشته و روی گودال‌ها را با ماسه می‌پوشانند تا از سله بستن جلوگیری شود.

بذر کاری هندوانه دیم

بذر هندوانه را از قبل به مدت ۲۴ ساعت خیسانده و روی ردیف‌هایی به فاصله ۲٫۵ ال ۳ متر روی پشته‌ها و بالای خط آب به فاصله ۷۵ الی ۱۰۰ سانتی متر در داخل گودال‌هایی به عمق ۵ الی ۸ سانتی متر می‌کارند. سپس روی آن‌ها را با خاک نرم می‌پوشانند. گاهی نیز برای مقاومت در برابر بیماری‌ها از پیوند گیاهچه هندوانه بر روی کدو استفاده می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *