خرید اینترنتی بذر نعناع

اگر نمی توانید به صورت حضوری به فروشگاه روکالبا مراجعه کنید یکی از راه های تهیه بذر نعناع خرید اینترنتی بذر از فروشگاه آنلاین روکالبا می باشد تا در کوتاهترین مدت زمان با بالاترین کیفیت بذر موردنظر خود را در درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

نعنا یکی از معروفترین گیاهان دارویی جهان بوده و از آن دهها گونه مختلف شناسایی شده است که تعداد کمی از آنها ارزش دارویی دارند. گونه های مختلف نعنا هر یک منشأ جداگانه ای دارند ولی معمولاً این گیاه در مناطق معتدل و استوایی میروید. امروزه بسیاری از گونه های این گیاه در سطح وسیعی در دنیا کشت می گردند و آمریکا مهمترین کشور تولید کننده این گیاه می باشد.

نعناع را در اکثر نقاط می توان کشت کرد. اما مناطق خیلی سرد برای کشت این گیاه مناسب نمی باشد مواد و عناصر غذایی فراوان و آب کافی برای رویش آن ضروری است. گیاه در ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد شروع و به رویش می نماید ولی درجه حرارت مطلوب برای رویش نعنا ۱۰ درجه سانتی گراد است. تکثیر آن از طریق تقسیم ریشه و قلمه ساقه و پاجوش انجام میشود.

بهترین زمان کاشت در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد است ولی در پاییز نیز کشت می‌شود.
جالب است بدانید نعنا به‌ وسیله ریشه‌های زیرزمینی خود می‌تواند گیاهان جدیدی ایجاد کند. بذرهای نعناع سمی هستند و به هیچ وجه نباید خورده شوند.
بذر های ارائه شده در این مجموعه محصول کشور آلمان بوده و در هر بسته ۱ گرم بذر با قدرت باروری (قوه ی نامیه) ۹۵% وجود دارد.

آموزش کاشت بذر نعناع

نحوه کاشت: تعدادی بذر نعناع را روی خاک گلدان بپاشید و روی آن را با لایه‌ای نازک از خاک بپوشانید و تا زمانی که جوانه‌ها ظاهر شوند همیشه خاک را مرطوب نگه‌ دارید. بعد از جوانه‌زنی، گیاهان کوچک نعناع را به فاصله ۳۰ سانتی‌متر از هم تنک کنید.
خاک: مخلوطی از پیت ماس و کوکوپیت همراه با پرلیت یا ماسه با زهکشی مناسب است، همچنین ترکیبی از خاک باغچه و کمپوست هم می‌تواند مناسب باشد.
آبیاری: خاک گلدان باید همیشه مرطوب باشد ولی خیس نباشد.
دما: دمای مناسب بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است.
نور: به نور کافی برای رشد نیاز دارد. روزانه حداقل ۳ تا ۴ ساعت باید نور مستقیم ببیند.
آفات و بیماری‌ها: مستعد ابتلا به شپشک مومی، مگس سفید، شته ها، کنه ها و عنکبوت هستند. همچنین به زنگ نیز حساس می باشند.

ویدئو آموزش کاشت بذر نعناع

جهت خرید اینترنتی بذر نعناع میتوانید روی محصول مورد نظر کلیک کنید.
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *