بذر جعفری کارتی ایتالیایی (چهار فصل)

سبزی محبوبی است که برای طعم دهی به سایر غذاها، استفاده می شود و معمولاً بعنوان تزئین کنار غذا نیز بکار می رود. همچنین برای از بین بردن بوی بد دهان می توان از جعفری استفاده کرد. بطور کلی، جعفری گیاه دو ساله ای است که  در آب و هوای معتدل براحتی رشد می کند و البته در برخی مناطق در آب و هوای سرد نیز کاشته می شود. حال اگر تمایل به آموزش کاشت بذر جعفری کارتی ایتالیایی دارید میتوانید با مشاهده ویدئو آموزشی زیر به راحتی آن را در گلدان و یا باغچه منزل خود  پرورش دهید.

در ایران معمولاً دو نوع جعفری وجود دارد. یکی با برگ های ناصاف، چروکیده، کمی خشن و به رنگ سبز تیره، که این نوع جعفری صدمات مکانیکی و بسته بندی را بهتر از نوع دیگری تحمل می کند. نوع دوم عبارت است از جعفری با برگ های صاف، لطیف، نرم و به رنگ سبز روشن؛ که نوع اخیر در ایران طرفداران بیشتری دارد. البته نوع اول سرما و یخبندان را بهتر از دومی تحمل می کند.
ترکیبات غذایی: آب، پروتئین، چربی، هیدرات کربن، کلسیم، فسفر، اهن، سدیم، پتاسیم، تیامین، رایبو فلاوین، نیاسین، کاروتن، کلروفیل، ید.
ویتامین های گروه:-P-E-E1 A-B-C-C2.

آموزش کاشت بذر جعفری کارتی ایتالیایی

با استفاده از ویدئو کاشت بذر جعفری کارتی ایتالیایی و مراحل کاشت آن به راحتی میتوانید این گیاه را پرورش دهید.

  1. داخل بسته بندی سه تا کارت وجود دارد که داخل هر کارت ۱۰۰ عدد بذر کار گذاشته شده است که برای راحتی افرادیست که کاشتن بذر برایشان مشکل است.
  2. نحوه کاشت مطابق فیلم انجام دهید.
  3. خوبی بذرهای کارتی این است که میتوانید در منزل خود از آن نگهداری کنید و هر زمان که خواستید به صورت تازه از آن برداشت کنید و میل کنید و لذت ببرید.
توضیحات

📅زمان کاشت بذر :چهار فصل
🌱 بعد از کاشت خاک را مرطوب نگهدارید.
🌾تعداد بذر در یک بسته ۱۳۲ عدد
🍀تعداد بذر بر روی یک کارت ۴۴ عدد
☘️۳ عدد کارت بذر دار شده داخل یک بسته.

ویدئو آموزش کاشت بذر جعفری کارتی ایتالیایی