فروشگاه بذر گل زینتی

فروشگاه بذر گل زینتی روکالبا از جمله فروشگاه های اینترنتی در تهران است که در زمینه فروش بذر گل ، بذر درختان زینتی ، بذر سبزیجات و صیفیجات و همچنین بذر گیاهان داوریی فعالیت دارد و تمامی محصولات آن از کمپانی روکالبا اسپانیا می باشد که دارای گواهی استاندارد از اروپا است و کیفیت بالایی دارد.

با توجه به اینکه کیفیت بذر اولین و مهمترین بخش برای برداشت محصولات مرغوب است ، فروشگاه اینترنتی بذر روکالبا طی این سالها تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد و شما بتوانید محصولات با کیفیت برداشت کنید.

عزیزانی که قصد خرید اینترنتی بذر گل و گیاهان زینتی را دارند میتوانند با مراجعه به بخش بذر گل (فصلی – زینتی) بذر مورد نظر خود را سفارش داده و در کوتاهترین مدت زمان درب منزل تحویل بگیرند.

کاشت بذر گل زینتی زیبایی دو چندانی می تواند به باغچه و یا گلدان خانه شما بدهد و دیگران را شگفت زده کند. کسانی که علاقه به کاشت و پرورش بذر دارند ، برای کاشت بذر گل زینتی لازم است در جریان باشید:

  • بذری را که تهیه می کنید تازه باشد و مدت زمان طولانی از زمان برداشت آن نگذشته باشد.
  • جوانه زنی بذر و کاشت بذر مرحله بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید تا در دمای بین ۲۰ الی ۳۰ درجه انجام شود.
  • محیطی با رطوبت بالای ۸۰% برای جوانه زنی مناسب است.
  • بهتر است بذرها در محیطی قرار بگیرند که مختصری نور آفتا به آنها بتابد.
  • داشتن بستر مناسب برای رشد بذر پس از کاشتن تاثیر بسیار زیادی می تواند داشته باشد، اما بهترین بستر برای کاشت بذر گل و گیاهان : پیت ماس ۵۰% + کوکوپیت ۳۰% + پرلیت ۲۰% است.

اگر تمایل به پرورش بذر گلهای زینتی دارید به مقاله آموزش کاشت بذر گل زینتی مراجعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *