خرید بذر صیفی جات گلخانه ای

اولین قدم برای بدست آوردن صیفی جات گلخانه ای مربوط می شود به خرید بذر صیفی جات گلخانه ای که باید توجه داشته باشید چه نوع بذری را تهیه می کنید و دارای چه کیفیتی است تا بتوانید محصولات با کیفیت برداشت کنید.

پرورش محصول به صورت گلخانه ای یکی از روش هایی است که می تواند از سختی کار کشاورزان کم کند. اما با وجود پرورش محصولات به صورت گلخانه ای نیاز به مراقبت های خاص خود دارد و همچنین مزایایی که دارد شامل دردسرهای کمتری نسبت به فضای آزاد و بازه زمانی کوتاهتر نسبت به کشاورزی سنتی می شود. با در نظر گرفتن این موارد می توان به این نتیجه رسید که سودآوری بالایی دارد و میتواند یک منبع در آمد مفید باشد. با توجه به این مسئله که محصولات گلخانه ای طرفداران زیادی دارد شما می توانید جهت خرید بذر صیفی جات گلخانه ای از فروشگاه اینترنتی روکالبا به بخش بذر سبزیجات و صیفیجات مراجعه کنید. ما در این مقاله سعی داریم چند محصول پر فروش گلخانه ای را به شما معرفی کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

معرفی پرسودترین بذرهای گلخانه ای

پرورش توت فرنگی در گلخانه

از جمله پرسودترین محصولات گلخانه ای می توان به توت فرنگی اشاره کرد. شما دوست عزیز که تصمیم گرفته اید به پرورش محصولات گلخانه ای بپردازید، قطعا برای داشتن یک گلخانه در مکانی مناسب تدارکات لازم را انجام داده اید. در مورد کاشت توت فرنگی باید بدانید که برای شروع کار به سرمایه ی چندان زیادی نیاز ندارید و می توان با حداقل هزینه برای کاشت این گیاه پر جاصیت اقدام نمائید و بسته به شرایط اب و هوایی متفاوت، حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم محصول برداشت نموده و سود خوبی به دست آورید.

پرورش توت فرنگی در گلخانه

پرورش قارچ

برای فعالیت در زمینه ی پرورش قارج تنها دو سالن تولید و پرورش قارچ نیاز است، به علاوه ی یک سیستم سرمایشی و سایر تجهیزات دیگر که برای پرورش قارچ مورد نیاز است که هزینه ی معقولی دارد. علاقه مندان به تولید قارچ، نیاز به کارخانه ای با ظرفیت بیش تر از ۲۰۰ تن کمپوست(بستررویش قارچ) دارند و برای احداث چنین کارخانه ای نیاز به زمینی با وسعت ۲ هکتار می باشد، همچنین کارخانه باید دارای یک چاه آب نیز باشد.

 

پرورش خیار گلخانه ای

در مقاله فروش اینترنتی بذر خیار، شما را ببه طور کامل با پرورش خیار آشنا کرده ایم جهت آشنایی بیشتر میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.. خیار از جمله دیگر محصولات کشاورزی است که جز پرسودترین ها به شمار می رود. اگر قصد فعالیت در زمینه ی کاشت خیار گلخانه ای را دارید، پیشنهاد ما این است که مقاله معرفی شده را حتما مطالعه نمائید.

پرورش خیار گلخانه ای

پرورش زعفران

زعفران از جمله پرسودترین محصولات گلخانه ای است که تنها به ۶ بار آبیاری در سال نیاز دارد. درست است که برای کاشت این محصول به زمین چند هکتاری نیاز است ، اما به شما مژده می دهیم که ارگ شما جز مالکان زمین هایکشاورزی نیستید از روش کاشت زعفران در گلدان بهره ببرید. خوب است بدانید که کاشت زعفران حدود ۹۰ درصد سوددهی دارد.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *