بذر گل و گیاه در تهران

خرید اینترنتی بذر گل و گیاه

به بخشی از گیاه که برای تکثیر مورد استفاده قرار می گیرد بذر گل و یا دانه گل گفته می شود، اگر بخواهیم ساده تر توضیح دهیم می توان گفت بذرگل ، یک گیاه زنده است که هنوز رشد نکرده و اگر در شرایط مناسب قرار بگیرد رشد می کند، کاشت بذرگل و گیاهان مختلف یک روش اقتصادی بسیار جذاب و لذتبخش است که از این طریق شما می توانید با ساده ترین وسایل اقدام به کاشت بذرگل در منزل ، باغچه یا باغ خود کنید و زیبایی دو چندان به آن محیط ببخشید. اگر تمایل به کاشت بذرگل در منزل دارید روش های مختلفی برای خرید بذر گل وجود دارد که یکی از این روش ها خرید اینترنتی بذر گل و گیاهان زینتی می باشد که شما در کوتاهترین زمان ممکن می توانید انواع بذر گل زینتی و آپارتمانی را سفارش دهید. با ما همراه باشید تا در ادامه به طور کامل در مورد انواع بذر گل( بذر گلهای آپارتمانی و بذرگل و گیاه کمیاب ) با شما صحبت کنیم.

خرید اینترنتی بذر گل و گیاه

برای آشنایی با محصولات ما در فروشگاه روکالبا میتوانید به بخش بذر گل (زینتی – فصلی) مراجعه نمایید.

خرید بذر گلهای زینتی آپارتمانی

فروشگاه اینترنتی بذرگل روکالبا واردکننده بذرگل و گیاهان خاص و کمیاب از کمپانی روکالبا اسپانیا دارای گواهی استاندارد از اروپا می باشد که در زمینه فروش بذرگل، صیفی جات و سبزیجات نیز فعالیت دارد. نگهداری از گل و گیاهان فوایدی همچون کاهش استرس و افسردگی را با خود به همراه دارد اما پیش از اینکه اقدام به خرید بذر گلهای زینتی بکنید به چند نکته توجه داشته باشید تا بذر مرغوب و با کیفیت تهیه کنید.

 

ویژگی های بذر خوب

قوه نامیه بذر که در واقع حفظ دوره توانایی جوانه زنی یک بذر است و بعضی از بذرها(مانند بذر کاکتوس) تا چندین سال توانایی سبز شدن را دارند و برخی اینگونه نیستند و به همین دلیل قوه نامیه بذر مورد اهمیت است.

خلوص تمیزی بذر یعنی بذری که مورد استفاده قرار می دهید باید هیچگونه مواد خارجی اضافی (خاک، کاه و کش ، شن و ماسه و …) نداشته باشد تا موجب بروز آسیب به محصول نهایی و از بین بردن زحمات و هزینه های انجام شده می گردد.

درصد جوانه زنی که خیلی مورد اهمیت است و باید به آن توجه داشته باشید این مسئله است ، برای اطمینان داشتن در مورد این مسئله ابتدا تعداد کمی از نمونه بذر تهیه کرده و بکارید و بعد از اطمینان از درصد جوانه زنی اقدام به خرید عمده بذر نمایید.

ویژگی های بذر خوب

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *